10 Haziran 2009 Çarşamba zaman: 15:24 |  
Bodyguard 2 - Koruyucu 2 - Online izle


Filmin Konusu:
Ben Randall korkunç bir fırtınada meydana gelen kazadan kurtulan tek kişidir. Kazadan sonra eğitmenlik yapmak üzere 'A' okuluna yollanır. 'A' okulu, kibirli ve şımarık gençlerin en iyi seviyede yetiştirilmek üzere elit bir eğitim programının verildiği yerdir. Ben yaşadığı kötü kazayı atlatabilmek için kendisini eğitime verir. Okulda bazı değişiklikler yapar. Jake Fischer okulun başarılı ve ukala öğrencisidir. İlk başlarda Ben'le yıldızları barışmaz. Aralarında kısa sürecek bir mücadele başlar. Ben,Jake'nin iç dünyasını keşfeder. O saatten sonra büyük işler için sırt sırta verirler.

Yönetmen : Andrew Davis
Senaryo : Ron L. Brinkerhoff
Oyuncular : Kevin Costner, Ashton Kutcher, Sela Ward, Shelby Fenner, Brian Wade
Filmin Türü : Aksiyon, Macera
Orijinal Adı : The Guardian
Yapımcı Firma : Touchstone Pictures, Beacon Pictures
Yapım Yılı : 2006
Yapım Ülkesi : ABD
Orijinal Dili : ingilizce
Filmin Süresi : 136 dakika
Resmi Sitesi : http://theguardian.movies.go.c..
Dağıtıcı Firma : UIP Filmcilik
Vizyon Tarihi : 27.10.2006

1. Bölüm


2. Bölüm


3. Bölüm

Gönderen K_E_M_O Etiketler:

0 yorum:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates